۲ پاسخ

منم همینم با بدک درد و بیحالی ماسک زدم بچم نگیره آموکسی کلاو میخورم نوروبیون زدم خیلی بهترم کرد

وای منم همین بودم رفتم دکتر پنی سیلین داد بهم با کلی سرم و دارو

سوال های مرتبط