خانما واکسن بچم زدم یخورده داغه چیکارش کنم ؟😭

۵ پاسخ

از قطرهذاستامینوفن بریز جای که واکسن زدن عالیه

پد تب بر نوزاد بخر براش
و پاراکید هر ۴ ساعت

قطره استامینوفن هر ۴ ساعت بده دقیق سر ساعت

اگه دیدی طب بالای ۳۸درجه یا بالاتر رفت ببر بیمارستان با طب سنج چک کن
البته بعد از این کار ها که دوست عزیز گفتن

اول براش تب سنج بذار اگه تب داشت استامینوفن بده بهش اگه دادی تبش پایین نیومد یکم دست و پاهاشو با آب ولرم بشور لباساشو کم کن

سوال های مرتبط

مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۳ ماهگی