میگم خانما رفتم سونو گفت چیزی دیده نمیشه ولی بتا ۱۳۹ کم نیست؟

۴ پاسخ

چرا کمه تو تقریبا ی ماه عقب انداختی ...من ی روز عقب انداختم بتام از این بیشتر بود

من دیروز بتا 143 بود حالا گفت بعد از دو روز تکرار کن صبح باید برم استرس دارم 🤒

بعد دو روز باید دوباره تکرار میکردی ببینی رفته بالا یا ن

خب صبر کن ببین بتا میره بالا

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی