تو بارداری رحم وقتی میری سونو ضخامتش باید ۱۳ یا ۱۴ باشه ضخیم شده باشه
از،منم همین بود ساک بارداری فقط مشخص بود چون زود رفتی موردی نیس
چون هنوز خیلی زوده منم سرپسرم اینطوری بودم
ببین اول باید آزمایش میدادی بعد سونو!!!
بیبی چک مثبت معمولا درسته ولی منفی ممکنه کاذب باشه.کیست یا تنبلی تخمدان نداری؟
اول آزمایش میدادی چ عجله ایه رفتی سونو
ازمایش بده فعلا
من پنج هفته بودم ساک و کیسه زرده تشکیل شده بود البته سقط کردم
کی تاریخ پریودیته
دوستم ۷هفته بود
برای تو زوده فکر کنم همون نزدیک ۵هفته هستی
برای دوستم ساک اینا همه تشکیل شده بود
برا منم همین بود دوتا بچه هام زود رفتی چیزی نیس ضخامت هم ربطی نداشت واسه من کم بود ولی بادرار بودم
شما اشتباهدکردی اول سنورفتی بتا بالای ۱۵۰۰بشه تازه داخل سنو نشون میدخ اونم تازه بدون قلب ساک بارداری خالی شما بایذ اول تیتر بتا میدادی عدد بارداری نشون میداد درسته بی بی مثبت شذه ولی با بتا۵۰.۶۰هم بیبی مثبت میشه مهم تیتر بتاته
منم چند ماه قبل اینجوری شد رحم تا ۱۱ میلی متر ضخیم شده بود گفت ابتدای بارداری هست ولی فرداش پرویید شدم
اول آزمایش خون میدادی
واژینال انجام میدادی
آز بتا بده
اصلت رحمت ضخیم نشده که.تو تست بده ببین بارداری اصلا ؟ بی بی رو ولش کن.ببین بتا چنده بعد دوباره سونو بده باید کیسه باشه حداقل
دلت میخواد باردار باشی
هنوز کوچیک من سر پسرم اینجوری بودم
هنوز زوده یک هفته دیگه تکرار کن حتما ساک تشکیل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.