1. ژنتیک
2.به روش سنتی غذا ندادم با blw رفتم جلو
همین ک میدوئیم دنبالشون ک بخورن اشتباهه😒
من فکمیکنمژنتیک حرف اول ومیزنه
بچه وقتی میبینه پدرمادر با اشتها میخورن اونم با اشتها میخوره میتونی بزاری جلوش خودش بخوره ولی کثیف کاری داره میتونی با دست بهش بدی بزاری اونم دس بزنه از غذای خودتون بش بده بزار تو بشقاب خودت بخوره تو بشقاب خودشون حس میکنم فک میکنن یچی دیگس واس همین نمیخورن
من از ابتدا blw رو اصولی رفتم جلو اما ماه بشدت بدغذاس و هنوزم میریزه میپاشه اما تو دهنش نمیکنه و هر روز دارم با نواوری غذا میدم و تلاش میکنم تو این سن ها به دندون یا اکتشاف هم ربط میدن شاید ژنتیک هم باشه همه عوامل و بررسی کردیم نتیجه ای نگرفتیم
والا بچه های من هیچ کدوم تو خوردن غذا اذیتم نکردن هر چی درست کنم میخورن نمیگن اینو نمیخوام
مدل بچه و ذاتشه. و واقعا نعمته. پسر من تا یک سالگی هرچی میدادم میخورد بعد اون و مخصوصا الان که دیگه پدرمو درآورده هیچی نمبخوره.
فکر کنم یکم ژن هم بستگی داره
من با روش blw از اول غذا دادم خداروشکر الان خیلی خوبه ...گاهی مربی مهدش میگه به شاهان قبل از اینکه بیاری مهد شربت اشتها میدی چون چاشت خودش که تموم میشه از چاشت بچه ها هم میخوره 🥴🥴
سلام عزیزانم 🥰 اگر شماهم عکس آتلیه ایی میخواهید با کمترین هزینه🤯 . فقط کافیه عکس ساده بفرستین🙂 با هر طرح دلخواهی ک میخواهیید .🧐 (تولد.نوزاد. ماهگرد . فارغ التحصیل .دانشجو. نامزدی عروسی . بارداری.و....😲.)..آتلیه تحویل بگیر. 🥳تغییر لباس . تغییر پس زمینه هم داریم . 👸کامل کاملا طبیعی .🤌
🌸آتلیه شهلا🌸
👉👉👉👉👉👉👉09۳۸ ۱۲۷ ۲۳۶۲
👆👆((در روبیکا پیام بدین درخدمتم)) ((نمونه کارم))👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
من از ال غذارو گذاشتم جلوش اصلا بهش اصرار نمیکردم
الانم اصرار نمیکنم غذاشو میذارم و میرم خودش میاد میخوره ولی یه وقتی ک خودم بخام بهش بدم ب محضی ک قاشق میارم جلو دهنش سرشو برمیگردونه نمیخوره اصلا
اینم ازشانس ماست
اون بچه مامانش بنده برگزیده خداس🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.