۱ پاسخ

اره عزیزم من
بههترررررررینه ببین عالیییی هرچی بگم کم گفتم بهترین زایمانو داشتم جوری ک فکرشم نمیکردم دلسوز ترین و خوش اخلاق ترینه یعنی همش میگم دست به خاک میزنه طلا بشه همشم بفکر هزینه هاست که بالا نره

سوال های مرتبط