۲ پاسخ

من دو دست کامل صفر و سه دست یک و دو دست دو گرفتم با دوتا سرهمی
چون تو هوای گرم میاد تیشرت شلوارک میگیرم واسش بیشتر استفاده میشه

سایز یک چقد زیاد خریدی زودتر از حد تصورت کوچیک میشه شاید کلا دو سه بار بپوشه

سوال های مرتبط