خانوما ارد برنج رو با چی بپزم بدم ب نینی؟
چی قاطیش کنم!؟

۴ پاسخ

اگه حساسیت ب شیر معمولی نداره با شیر و یکم شکر یا شیرین کننده طبیعی ، پودر مغزیجات ، میتونی خرما هم بریزی ، بعدش میتونی موز هم له کنی بهش اضافه کنی بدی ، موز رو نپز

من بهش خرما سیب اضافه میکنم با پود بادام
یا وقتی پخت موز بهش اضافه میکنم با کمی شیر رقیقش میکنم وقتی پخت

من با کمی نبات و آب فرنی میکنم بعد موز میزنم

آرد برنج شیر سرد پودر بادام یا موز خرما قاطی کن بزار روی حرارت غلیظ ک شد خاموش کن یه کم کره اضافه کن...خیلی خوشمزه میشه نیاز ب شکر نداره

سوال های مرتبط