۱ پاسخ

اونقد محکم تکونش بده تا جیوه اش بیاد زیر ۳۵ بعد بزار زیر بغل نوزادت بمدت ۱۰ دقیقه بعد عدد روی دماسنج رو‌بخون نیم‌درجه اضافه کن دمای درست بدن نوزادت همونه مثلا ۳۷ نشوندمیده ولی دمای واقعی ۳۷/۵ هستش
برای هربار استفاده باید همونطور‌که اول گفتم‌تکون بدی

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی