تو اینسن طبیعیه بجه منمهمینکار میکنه چون شیطون شدن دوست ندارن دراز باشن میخوان بغلشون کنیم
کولیک نفخ داره بچه من چهارماهشه بازم اینجوریه هرکار بگی کردم شیشه شیر خارجی گرفتم انواع قطره ها ولی دکتر میگه دوره داره باید بگزره
کولیک داره
میتونی از کولیکز بدی یا مارک دیگش که پدیاس
یا کولیف
گرمیچرم عالیه
ولی میتونی بری دکتر اون برات بنویسه
اروغشو بعد شیر بگیر . دور نافشو یکم ماساژ بده
نفخ ...
دلش درد میکنه احتمالا سردیش شده. .خودت چی خوردی. باعث شده بچه سردیش کنه.
نفخ داره
نفخ داره حتما اذیته
کولیک داره احتمالا
دلش درد میکنه حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.