۳ پاسخ

منم حالت تهوع دل درد خستگی دارم بوها حساس شدم تست دادم یکیش پررنگ یکیش ی حاله حس کردم افتاد نمیدنم منفی بود یا شک برانگیز الان هفت روز تاخیر زدم پریود نشدم

عین همیم

خب ازمتیش بتا بده بی بی چک خیلی خطا داره. اگه بازم منفی بود برو دکتر احتمالا کیست داری.

سوال های مرتبط