چند درصد قلب حنین تشکیل نمیشه
من خیلی میترسم هنو نرفتم سونو

۴ پاسخ

منم نرفتم خیلی استرس دارم🥺

اصلا به دلت بد راه نده
زود هم نرو صبر کن ۸ هفتت تموم بشه برو
من انقد پوچ پوچ کردم پوچ شد
فکر بد اصلا نکن

استرس نداشته باش اکثرا تشکیل میشه

اگه ۸هفته ای برو زودتر نرو

سوال های مرتبط