مامان توت فرنگی یه سوال راجع به دکتر متفرس داشتم لطف می کنی دوستیمو قبول کنی؟
سلام دوستان من بیبی چک زدم منفی شد.عقب انداختمه البته.
ازمایشمم منفی بود ترشح هم داشتم.
الان باز لک اومدواسم دوبار ولی پریودم نشدم ممکنه باردارباشم فعلا مشخص نبوده
یان . دارویی بخورم یاگرمیجات پریودشم؟؟
عزیزم برو بیمارستان تاخیالت راحت شه...
آره حتما برو دکتر ممکنه نشونه بازشدن دهانه رحم باشه
اول ارامشت حفظ کن گلم
اگر خون آبه رنگش ب قهوه ای میزنه و شبیه روزای اخر پریوده اصلا جای نگرانی نداره طبیعیه
اگر ابریزش داشتی یا مجدد خونریزی رنگ روشن داشتی یا انقباض های منظم برو زایشگاه
داخل ادرارت شاید خون بوده
سنگ کلیه نداری؟؟عفونت ادراری شاید گرفتی اطلاع نداری
اینا همه باعث میشه ک داخل ادرار خون باشه
برو پیش پزشک خودت یه سر
تو راهنمایی بارداری نوشته که علائم هفته ۳۳ لکه بینی
ولی اگه پزشکت در دسترس نیست حتما برو بیمارستان
منم مثل شما شدم
من بیمارستان رو پیشنهاد نمیکنم
اصلا هول نشو منم کمرم خیلی درد میکرد انگار یکی داشت سوزن میزد
رفتم سرویس دستمال کاغذی خونی شد
فرداش رفتم پیش پزشک خودم معاینه کرد واسه دهانه رحمم مشکلی نبود اصلا
زنگ بزن از 4030بپرس کد 4
اره برو بیمارستان بهتره منم اینجوری بودم چند هفته پیش شیاف گذاشتم واستراحت کردم خوب شدم ولی شما میتونی برو بیمارستان خیالت راحتتر بشه
والا نمیدونم چی بگم که راهنمایی باشه برات
ولی میگن ترشح صورتی یا خون دیدین بریم بیمارستان برای چکاپ
اگه دل نگرونی یه سر برو ضرر نداره پای جون بچه ات وسطه
اگ دکترت هس الان ک برو چک شو اگ نیس ی سر برو زایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.