۸ پاسخ

من از تو دیوار میخوام بخرم، چون آغوشی رو نو خریدم دیدم مثل همون آغوشی تو دیوار نصف قیمت بود،

من خریدم ولی هنوز وقتش نشده استفاده کنم

خیر ما خودمون رو صندلی غذا خوردیم ک بچه هامونم بخوان🤣🤣🤣

به نظر من سخت نگیر بزارهرجور که دوست دارن غذا بخورن ،به وقتش خودشون با دیدن شما یاد میگیرن ،من قاشق براشون میزارم اما بچم دوست داشت با دست بخوره ،دستاش ومی شستم تا غذاشو بخوره الان بزرگ شده 7سالشه خداروشکر هم باقاشق میخوره هم خیلی تمیز غذامیخوره

مال دخترم هست اصلا ننشست نو نو موند برا پسرم استفاده میکنم انشالله

ن برای اولی گرفتم ن دومی ،موقع غذا ی پارچه بزرگ پهن میکنم و غذا رو میزارم جلوی بچه هام تا ازخوردن غذاشون لذت ببرن،تا یکی دو سالگی بعد دیگه کم کم آموزش تمیز خوردن و نریختن و یاد میگیرن

من همینو که عکسشو گذاشتی گرفتم زمستون 5تومن
دخترخاله من ک خیلی راضیه پیشنهاددادبخرم

ن نگرفتم
برای اولیم نگرفتم

سوال های مرتبط