حالا امروز آروغ نگیری چیزی نمیشه
من دو روز کامل آروغ نگرفتم چون میترسیدم بخوره به بدنم دردش بگیره
حالت نشسته بزارش روی پات و بزن تو کمرش و اروغشو بگیر
من تتراسایکلین میزنم و گاز استریل میزارم روی جای زخمش و پوشک شل میبندم
تا دو روز مرتب استامینوفن پاراکید بهش دادم
عزیزم پاراکید بهش میدی هر ۴ ساعت؟؟
اگه دیدی التهابش نمیخوابه زینک اکساید بزن روش کامل التهابش رو از بین میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.