۳ پاسخ

حالا امروز آروغ نگیری چیزی نمیشه
من دو روز کامل آروغ نگرفتم چون میترسیدم بخوره به بدنم دردش بگیره

حالت نشسته بزارش روی پات و بزن تو کمرش و اروغشو بگیر
من تتراسایکلین میزنم و گاز استریل میزارم روی جای زخمش و پوشک شل میبندم
تا دو روز مرتب استامینوفن پاراکید بهش دادم

عزیزم پاراکید بهش میدی هر ۴ ساعت؟؟
اگه دیدی التهابش نمیخوابه زینک اکساید بزن روش کامل التهابش رو از بین میبره

سوال های مرتبط