۲ پاسخ

من ک یکیاعت پیش ب روش حلقع ختنه کردم
اینقد جیع میزنه توعمرش تاحالا اینجور جیع نزده بود اصن اروم نمیشه ،فقط جیع میگشع نفسش بالا نمیاد ی دقه اروم نمیشه
الانم شوهزم داره راش میبره .
متنقرم ازختنه.یعنی شب چ بلایی میخاد سرم بیاره

اره عالی بود البته بدون بخیه و هیچی..وقتی اوردنش ساکت بود بعد اینکه رفتیم تو ماشین گریه کرد ک شیاف گذاشتم و شیر دادم خوابید..بعدشم یبار گریه کرد دیگه تا صبح راحت خوابید دیگه تموم شد

سوال های مرتبط