سنتی بودخیلی راضیم
ببین دکتر پسر من حرف خوبی زد گفت روش ختنه یا لحظه ختنه کردن مهم نیست مهم مراقبت های بعدش هستش من لیزر کردم ۵ روزه خوب شد خواهرم خوب مراقب نکرد عفونت کرد و مکافات شد و ۲ هفته طول کشید
لیزر کردیم عالی بود ۵ روزه خوب شد
حلقه بود خیلی خوب بود
لیزر انجام دادیم عالی بود
بخیه بود خیلی راضی بودم سریع خوب شد
حلقه ای خیلی راضی بودم
حلقه راضی بودم
بخیه خیلی هم خوب بود
من پسرم بخیه بود خداراشکر خیلی خوب بود
بخیه راضی بودم
من پسرم سنتی بود با بخیه خیلی خوب بود
حلقه خیلی راضی بودم
بخیه بود خیلی زود خوب شد حالا اینکی پسرم میخوام همونجوری ختنش کنم
والا من شنيدم سنتي خيلي بهتره
بخیه بود و محافظ ختنه هم داشت خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.