۱۷ پاسخ

کم خورد عزیزم عدسی آبکیه بچه گشنه میشه من تقریبا هر 4 ساعت بهش ی وعده غذا میدم چون نمیتونن زیاد بخورن زود گشنه میشن ،،، روزی ۶ وعده باید بهش غذا بدی تو این سن به علاوه میانوعده چون تحرک شون زیاده گشنه میشن ،،، مثلا اگه ناهار آبکی میدی شام سعی کن برنجی باشه که سیر بشه یا مثلا کوکویی کتلتی چیزی که نونی باشه قشنگ سیر شه ،،، خیلی کم خورده

عزیزم پسرت خیلی خوب میخوره بیشتر از این لطفا اذیت نکن کوچولو رو دیگه از این به بعد اینا سخت وزن میگیرن طبیعیه تو یه ساله یه کیلو الی دو کیلو افزایش وزن خواهند داشت اینا دکتر گفت

قدش چنده؟

یادم رفت بگم میان وعده یه پیاله کوچیک هم ماست پرچرب خورده بود

حتماژنش لاغره وگرنه اره بااین خوراک بایدکمش۱۲میبود

من امروز چون دیر بیدار شدیم صبحونه براش سیب زمینی درست کردم نصف لیوان شیرموز خورد بعد رفتیم بیرون پنج پسته پنج بادام هندی یه بادام درختی نصف لیوان هم شیرموز خورد چند دور بازار گردی کردیم اومدیم دوتیکه کف دست ماهی درست کردم خورد نصف لیوان هم شربت خاکشیر بعد خوابید
الان هم میخام بهش ۱۸۰ سیسی شیر و سرلاک گندم و خرما بدم

عالیه نمره ۱۰۰ میدم

معمولا بچها تو یه رده سنی استپ وزنی دارن نگران نباش ماشاالله غذاش هم که خوبه

زیاد دست شویی میکنه؟؟

دختر منم غذاش خوبه ولی ماشالله یه جا بند نمیشه انقد پرجنب و جوشه بعد فقط کم‌خونی داره یکم منم همش نگران وزنشم

بنظرمن خوب غذا خورده و خوب خابیده باید وزنش بیشتر باشع ولی خب وقتی غذاشو میخوره خابشم می‌کنه ازمایشاشم خوب بوده دیگ نگرانی ندارع مهم اینه روتین غذاو خابش خوبه

چکاب یکسالگی بردیش؟

ماشاالله خیلی عالی بوده خوراکش، نوشجونش
حتما ژنتون اینجوریه یا جنب و جوشش زیاده

ماشالله عالیه ارثی ه شاید یا استخون بندی ش درشته الان پسر من تک تک استخوناشو میشه شمرد ولی چون‌ استخون بندیش ب خودم رفته درشته وزنش بالای نموداره

والا پسر من نصف همینم نمیخوره

ماشالله خوب خورده
حتما جنب و جوشش زیاده
ینی ناراحت تنها چیزی که نباید باشی وزنه

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط