۱۰ پاسخ

دختر منم وزنش همینه تازه قدش۸۸ .
دکتر به شما چی گفن؟؟؟

دخترمن قدش ۸۴ هست

قد عالیه وزن یه کم کمه....شریت مولتی ویتامین باریویتال بگیر بهش بده عالیه روزی ۴ سی‌سی

تقویتی اینا بهش دادی؟؟

قدش که خوبه وزنش کمه یه مقدار

دخترمن که از اینم کمتره 🥲

ورن و قد تولدش چند بود؟

دخترمنم دقیقا همینه

۳۱هفته به دنیا اومده ولی کلا بی اشتهاس هیچی نمیخوره

کم غذاس یا از بچگی کوچولو موچولو بوده؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی