رنگش قشنگه اما تمیز کار نکرده
منم این مدل ژلیش زدم کسی خوشش نیومد ی رنگ دیگ میخواستم😀😀😀
یجوریه
شبیه ناخون مصنوعی
انگار خودت لاک زدی
اگه کاشته اصلا تمیز و مرتب نیست
رنگش قشنگع ولی کارش اصلا خوب نبوده 🥲تمیز کار نکردع
خودت لاک زدی؟
چقد پهن انگار خودت لام زدی
اینا لاکه خودت زدی
خودت لاک زدی ؟
خیلی زیبا شده مبارکه باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.