۹ پاسخ

رنگش قشنگه اما تمیز کار نکرده

منم این مدل ژلیش زدم کسی خوشش نیومد ی رنگ دیگ میخواستم😀😀😀

تصویر

یجوریه
شبیه ناخون مصنوعی
انگار خودت لاک زدی
اگه کاشته اصلا تمیز و مرتب نیست

رنگش قشنگع ولی کارش اصلا خوب نبوده 🥲تمیز کار نکردع

خودت لاک زدی؟

چقد پهن انگار خودت لام زدی

اینا لاکه خودت زدی

خودت لاک زدی ؟

خیلی زیبا شده مبارکه باشه عزیزم

سوال های مرتبط