من ۹ ماه پیش اونجا زایمان کردم. برای دومی هم بازم میرم اونجا .
البته خیلی از پارسیان اطلاعات ندارم اما تجربه خوبی از تندیس دارم .
کادر مهربونی داره هروقت صدا کنی بدون غر زدن میان . تمیزه . فقط ملاقاتی زیاد راه نمیدن که بههههتر . کی بعد عمل حوصله ملاقاتی زیاد داره . ولی برا من پدر مادر خواهر برادرِ خودم و همسرم اومدن بالا . اونم مثلاً نصف نصف که بازم چه بهتر . چیه اونجا مادر عمل شده درد داره افتاده رو تخت بعد بقیه بیان بشینن چایی بخورن و به هم شیرینی تعارف کنن !
فضای سبز و جا پارک نداره که به نظر من برای کسی که قراره عمل بشه باید چیز های دیگه مهم تر باشه مثل دستگاه ها و رسیدگی ها و تمیزی و .... تا جا پارک .
شما با دکتر غریب لک هستین؟
سوال منم هست منم دکترم اونجا زایمان انجام میده نمیدونم چه جوریه
دکترتون کیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.