۴ پاسخ

من ۹ ماه پیش اونجا زایمان کردم. برای دومی هم بازم میرم اونجا .
البته خیلی از پارسیان اطلاعات ندارم اما تجربه خوبی از تندیس دارم .
کادر مهربونی داره هروقت صدا کنی بدون غر زدن میان . تمیزه . فقط ملاقاتی زیاد راه نمی‌دن که بههههتر . کی بعد عمل حوصله ملاقاتی زیاد داره . ولی برا من پدر مادر خواهر برادرِ خودم و همسرم اومدن بالا . اونم مثلاً نصف نصف که بازم چه بهتر . چیه اونجا مادر عمل شده درد داره افتاده رو تخت بعد بقیه بیان بشینن چایی بخورن و به هم شیرینی تعارف کنن !
فضای سبز و جا پارک نداره که به نظر من برای کسی که قراره عمل بشه باید چیز های دیگه مهم تر باشه مثل دستگاه ها و رسیدگی ها و تمیزی و .... تا جا پارک .

شما با دکتر غریب لک هستین؟

سوال منم هست منم دکترم اونجا زایمان انجام میده نمیدونم چه جوریه

دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط