خوبه کلاغری به شدت رومخه من قدیمهمینه ورنم۵۶ دوس دارمچاق شم از حرف مردم خستم دیگه دارو میخورمچاق بشم مهم نیس دارو حتی بکشه منو بس میگن لاغری همش ترس لاغری دام انگار گناه کردن
من قد۱۶۰وزن ۷۳😂😂😂😭😭😭😭
خوبی ک
من قد ۱۶۰ وزن ۵۰😐😐😐😐💔
من قدم 163
کااااش وزنم بشه 65
الان 59ام شدید لاغر دیده میشه
همه لباسام زار میزنن رو تنم
هیچوقت در مورد بقیه تظر ندین شما یه حرف میزنین ولی واس طرف میشه درد
منم قدم ۱۵۹وزنم۶۱ولی خیلی چاقم حداقل ۶کیلو دیگه باید کم کنم
من قدم 170 وزن 65😐
ماشاالله تپلی
استخون بندیت درشته یا ریز؟
منم ۱۶۰ام ۶۲ایناممم خیلی بد دارم میشممم
منم همینم با وزن ۶۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.