۴ پاسخ

اره

بله واکسن سنگینیه

آره دختر منم کلن 30سی سی میخوره قبلا 60تا میخورد چقد اعصابم خورده

اره پسر منم اینجوری شده پسر من ک ۹۰سی سی میخورد الان اونم نمیخوره نصفش میخوره

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی