۸ پاسخ

عزیزم ۲۰ دقه میخوره خب فکش احتمالا خسته میشه ک میندازه
موقعی ک میندازه دگ بهش نده گناه داره دگ خسته شده بچه

وا مگه قراره ۲۴ ساعت بخوره

خوبه دیگه پسر منم ده دقیقه میخوره بعد پرت میکنه بیرون

بعضی بچه ها کلا پستونک نمیگیرن چه اصراری داری بگیره حالا

بی بی لند از همه بهتره

فقط موقع خواب بهش بده
فک بچه خسته میشه

دقیقا دختر منم اینجوری بود از اول گرف الان نمیگیره

شاید فکش خسته میشه

سوال های مرتبط