من تا حالا ندادم چون حساسیت زا عه
خودم میخورم گلوم ناجور میخواره میترسم دخترمم اذیت بشه
من نمیدم چون خیلی الرژی زاست
هنوز ندادم
ممکنه حساسیت بده
من تا حالا ندادم
بادمجون ک خاصیتی نداره و چون ب شددددت نفخ و باد داره من نمیدم.
خیلی وقته بهش میدم مشکلی نداشته
میدم نه مشکل ندارع
من گاهی میدم
یکی از بچه ها مشکلی نداره ولی یکیشون حساسیت تماسی داره
من میدم تستشو گرفتم ازش قبلاً آلرژی نداشت
من تا حالا ندادم
من دوماه پیش دادم حساسیت ریخت دیگ ندادم تا هفته پیش ک داشتم سرخ میکردم خودش درخواست داد میخوام.دادم بهش خداروشکر چیزیش نشد.زیادم خورد
دوس نداره ولی یکم و میخوره
اره مشکلش چیه
من دادم چنپ بار
پسرم سرفه میکنه میخوره
اره میدم عاشق کشک بادمجونه
بعدش بهش چیز گرمی بده تا سردیش مکنه
نه چه اشکالی، قبل از سرخ کردن، تلخیشو با آب نمک حتما بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.