۴ پاسخ

کارخیلی اشتباهی هست بدون تجویزپزشک شروع غذای کمکی چون هنوزدستگاه گوارش کامل نیست ممکنه الان واکنشی نشون نده بدن بچه اماتوبزرگسالی وسن بلوغ باعث آسم وآلرژی میشه فقط بچه هایی که رفلاکس دارن وزنشون کمه رشدکم دارن باتجویزپزشک شروع کمکیشون از4ماه شروع میشه

ميگن نديد ولي من ٥ ماهش شد دادم وزنش خيلي بهتر شد بدون تجويز پزشك اين كارو كردم سرلاك فرني برنج دادم

میگن پایان شش ماهگی

من از ۵ ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی