دوستان شیرازی اکو قلب جنین جای دولتی هست جایی بریم

۴ پاسخ

من دو هفته پیش رفتم بیمارستان شوشتری انجام دادم ۴۰۰ تومن شد

من مطب رفتم ۵۲۰۰ گرفت

شنیدم بیمارستان ایران هم انجام مید اکو
با هزینه پایین تر از مطب ها و...

ولی اون درمونگاه امام رضا کلا دولتی شاید یه 200 الا 300 تومن بشه خیلیی کمه

درمونگاه امام رضا
اون ک روبه رو نمازی هستا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وپنجم بارداری