۵ پاسخ

آفرین بهت 👍👍👍♥️♥️♥️

چ کار خوبی کاش قبل زایمانم اینو میدونستم
چون من روزای اول شیرم کم بود بچم بدنش کم اب شد زردیشم همون ۳روزگی مشخص شد

اینکارو منم میخام انجام بدم منتهی با قطره چکون خریدم با شیر خشک برا بیمارستان و بعدش تا چند وقت که ادم شیر نداره این ایده عالیه اگه ادم کمکی داشته باشه کنارش تا شیر ادم راه بیفته

فکر کنم یکی از روش های ممی خوار کردن بچه همین باشه اصلا

ن خیلیم خوبه

سوال های مرتبط