قدو وزن بچه همیشه ارثیه مردمم غلط میکنن همه که یکی نیستن. دختر من انقد ضعیف بود بچگیاش تا 6 سالگی . بعد که رفت مردم تپل شد یکم الانم 11 سالشه ماشالله هم قد خودمه. الانم همه میگن چجوری اون ریزه میزه انقد شد اصلانم دکتر نبردمش هیچیم نمیخورد. الان فقط بهش میگیم بسه نخور
اگه دکترمیگه خوبه پس مشکلی نیست قدووزن بچه هاارثیه معمولا
دردهن مردم همیشه بازه بچتوباکسی مقایسه نکن قرارنیست همه هم اندازه ی هم باشن مگه ماآدم بزرگاهممون یه اندازه ایم که بچه هایه اندازه باشن
منم همین اوضاع رادارم
امادخترمن رفلاکس شدیدداره انگار یه لیوان شیربالامباره هیچی تومعدش نمیمونه
ولی بخدا برام مهم نیست چاق ولاغریش
ازخدامیخام سالم باشه فقط
شیر خشک هم نمیخوره
اگر تو خواب شیر بهش بدی چی؟
رفلاکس نداره ؟
خوابش چجوریه؟
قد و وزنش چنده؟؟ تولدش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.