مامانا شکمم درد میکنه نگار تنگه جاش اذیتم میکنه
چرا اینجوری شد یه دفعه

۱۳ پاسخ

منم امروز اینجوریم

منم دقیقااینجوریم دوروزه

دلیل کش اومدن شکم هست خودش خوب میشه

واییی پس هم دردیم 😂

من غذای نفاخ میخورم اینطوری میشه

وای منم پهلوهام و شکمم داره نابودمیشه از داخل انگار کش میاد

از این هفته داریش تا بیای بالاتر
حس میکنی شکمت ته ته کش اومدنه ولی بازم داره کش میاد😭😩

احتمالا داره جا باز میکنه شکمت حس میکنی شکمت تنگه من هر موقع اینجوری میشم بعد یکی دو روز خودش خوب میشه

منم هستم😑

وای منم
تا یه چیزی میخورم فشار میاد بهم

منم شکمم درد داره انگار عضله هاش گرفته وقتی نفس عمیق میکشم
بلند ک میشم زیر دلم سنگینه

من از الان این حسو دارم🤦🏼‍♀️

منم دقیقا همین حسو دارم هم هفته هم هستم باهات

سوال های مرتبط