سلام مامانااین حساسیه؟😔

تصویر
۱۲ پاسخ

پماد مومتازون بزن

گرمی و تندیجات نخور و موقع شیر دادن مراقب باش به پوستش برخورد نکنه شیرت شاید شیر ریخته رو صورتش واکنش نشون داده

اینو حتما بخر دعام میکنی

تصویر

ای جان دلم، چرا بچه رو نگه داشتی ببرش دکتر😢

کرم نرم کننده و مرطوب کننده مخصوص کودک بزن هرروز چند بار پسر منم صورتش اونجوری شده بود تو یه ماهگی

فکر کنم اگزما هست عزیزم
کرم آتوپیکس ایروکس (مرطوب کننده نوزاد)بینظره
بزن خوب خوب میشه

اگع شیرخشک میدی شاید حساسیت ب اون باشه

شاید هم از گرمی و شیر خودتون باشه خودتون زیاد گرمی میخورین؟

اگه خیلی خشکه حساسیته

خیلی بهش میاد که گرمی بدنش بالاست
بدنشو با عرق کاسنی و شاطرع با آب ولرم بشور
ولی حتما ببرش دکتر نی نی رو 🥲

حساسیته

شاید اگزما باشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان delana🧚 مامان delana🧚 ۶ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی