۶ پاسخ

عزیز افشاری من یزدان رو ۵ماهگی بردم عالی بود اذیت نشد اصلا
ولی یبار ۲ماهگی بردم یه آزمایشگاه نزدیک نوروزی یعنی خدالعنتش کنه بچمو هلاک کردن

عزیزافشاری راحت خون گرفتن

من رشت بردم باران

من همسرم نذاشت دکترشم گفت لازم نیس قد و وزنش نرماله دیگه چرا بچه رو اذیت میکنین
ولی آزمایش ادرار براش نوشته
فردا باید انجامش بدیم

بعضی بلد نیست من دختزم از نه جا سوراغ کردن تا یه سرنگ خون گرفتن دستشون بشکنه گلم میشه درخواست بدی داشته باشمت من پرم

بگو سوزن پروانه ای بزنن

سوال های مرتبط