۵ پاسخ

من چهاروزه ختنه اش کردم فعلاکه نیفتاده

نه

نه نباید خون بیاد یا چرک هم نباید داشته باشه اگه خون میاد حتما ببرش دکتر

نه خون نمیاد مگه اینکه بزور‌کنده بشه که خطرناکه

نه خون‌ نمیاد. دکترش ب من گفت پماد موپیروسین رو تا دو سه هفته بزن دور التش ک پوست به سر الت نچسبه

سوال های مرتبط

مامان آرِن کوچولو🫀🥹🐣 مامان آرِن کوچولو🫀🥹🐣 ۶ ماهگی