قندو عسلم زود حلقه ختنش بیفته راحت شه بچم🥹♥️🐣

تصویر
۶ پاسخ

ختنه بنظرم آسونه ولی استرس مادر از همه چیز‌بدتره🫠

ای خدا😍🥹

سلام عزیزم دکتر ب من گفته دخترم رو هفته دیگه ک میره تو چهار ماه بنشونم یکی دو هفته از پسر شما کوچیکتره همه میگن نه شما مشکلی نداشتید برا نشوندن؟

عزیزم پسرت چند کیلوعه؟
تو چهارماهگی نی نی میتونه بشینه؟

خوشبحالتون ختنه کردید.. برای پسرمن عمل هایپوساد هس... نگرانم

جانم‌مبااارکه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی