سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی
اگه میخواید بچه خوش غذایی داشته باشید اول باید صبور باشید
من از شش ماهگی هیرمان اگه‌یک بارخودم بهش غذا میدادم یک بار غذای انگشتی درست میکردم میذاشتم جلوی خودش اصلا هم دخالتی نمی‌کردم که چیکار می‌کنه غذا رو .تا یازده ماهگی هم‌براش غذای جدا درست میکردم بدون نمک شکر نبات و بدون ادویه.از اول دوازده ماهگی بهش غذای سفره دادم اینجوری که غذا رو میذاشتم جلوش اون هم بازی میکرد هم خیلی کم غذا میذاشت تو دهنش منم اون مابین با شعر و بازی غذا میذاشتم دهنش
.بعد از یک‌سالگی چون بیشتر غذا خوردن و میذاشتم به عهده خودش و خودم خیلی کم دخالت میکردم و اونم همش و پخش میکرد و تقریبا هیچی نمیخورد ولی من اصراری نمی‌کردم چون خیالم راحت بود شیر کافی میخوره .بعد از ۱۳ماهگی بجای یک سی سی ، یک و نیم سی سی مولتی میدم و باورتون نمیشه هیرمان خیلی خیلی خوش اشتها شده و خودش میخوره منم اون وسطا غذا میذارم دهنش و مقاومتی هم نمیکنه
بچه ام عاشق غذا خوردن با قاشق مخصوصا چنگاله بهش میگم مامان تو خیلی باکلاسی😅
اگه بچه بد غذا دارید نه خودتون نه بچه رو اذیت نکنید خودش به‌موقعش درست میشه شما غذا رو بذارید جلوش تا خودش باهاش عشق کنه بقیه اش به مرور درست میشه