۲ پاسخ

ببین پلی کیستیک مدلای مختلف داره . برای منم یجوره پریود نمیشم و نزدیک دوسالم هست اقدامم

من تخمدان پلی کیستیک دارم و با یه قرص، به راحتی باردار شدم
عمل لاپاراسکوپی برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان nini🐣🍓 مامان nini🐣🍓 هفته شانزدهم بارداری