سلام.خوردن توت توی بارداری مجازه ...تاچه حد.؟؟

۱ پاسخ

سلام کدوم توت
من توت فرنگیو ک خیلی خوردم
هنوزم میخورم
شاه توتم خوردم البته اینو امشب خوردم یکم استرس داشتم ولی گوگل زدم زده بود ک خوبه خیلیم مفید
ولی ذر هر صورت زیاده روی تو هرچیزی خوب نیس همه چیو تاحد نرمالش بخور حالا 😁😁

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دنیز 🤰🏼 مامان دنیز 🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری