اره با مزس
چه باحاله مدلش متفاوت از ایناست که تو بازاره😻
قشنگه عزی: الانم ک دیگه گرمه اصن بکارت نمیاد .
قشنگه ولی بچه داخلش گرمش میشه
قشنگه عزیزم حس و حال خوبی به آدم میده
پینترستیه
خیلی نازه 💜
خیلی گوگوله ک
سخت نگیر
استفاده نمیشه که زایمانتم تو بهترین موقع است اصلا بدرد نمیخوره
همینو داشته باش
خیلی قشنگه ولی الان دیگه هوا گرمه نیاز نیست هرجا ک میخوایم بریم بچه تو قنداق بزاریم گرمش میشه
وای خیلی نازه کاش منم یکی ازش داشتم😍
چ باحاله😍😍
خیلی ناز و خاصه ب نظرم🥺😍
جنوب گرمه زیاد استفاده نمیشه یه دورپیچ خوب بخر بسه
قشنگه که😍
بعد تا هوا سرد بشه جوجت از اب و گل دراومده لای پتو دورپیچ میپیچیش نیازی به قنداق فرنگی نیست
قذیمیه ولی خوبه حیفه بری بخری من ک اصلا نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.