۱۵ پاسخ

اره با مزس

چه باحاله مدلش متفاوت از ایناست که تو بازاره😻

قشنگه عزی: الانم ک دیگه گرمه اصن بکارت نمیاد .

قشنگه ولی بچه داخلش گرمش میشه

قشنگه عزیزم حس و حال خوبی به آدم میده

پینترستیه
خیلی نازه 💜

خیلی گوگوله ک
سخت نگیر

استفاده نمیشه که زایمانتم تو بهترین موقع است اصلا بدرد نمیخوره
همینو داشته باش

خیلی قشنگه ولی الان دیگه هوا گرمه نیاز نیست هرجا ک می‌خوایم بریم بچه تو قنداق بزاریم گرمش میشه

وای خیلی نازه کاش منم یکی ازش داشتم😍

چ باحاله😍😍

خیلی ناز و خاصه ب نظرم🥺😍

جنوب گرمه زیاد استفاده نمیشه یه دورپیچ خوب بخر بسه

قشنگه که😍
بعد تا هوا سرد بشه جوجت از اب و گل دراومده لای پتو دورپیچ میپیچیش نیازی به قنداق فرنگی نیست

قذیمیه ولی خوبه حیفه بری بخری من ک اصلا نخریدم

سوال های مرتبط

مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی