سلام کی برم برای ‌گرفتن وقت سزارین

۴ پاسخ

به من گفت ۳۶ هفته سونو رشد رو تکرار کن و بیا بهت تاریخ دقیق زایمان میدم، ولی به بیمارهایی که ریسک زایمان زودرس دارن از ۳۴ هفته نامه زایمان رو میده

دکتر من گفت ۳۵هفته بیا

دکترت هفته 36 فکر کنم دیگه برگه بده

سلام سزارین اجباری هستین یا اختیاری

سوال های مرتبط

مامان محمد عمران مامان محمد عمران هفته سی‌ونهم بارداری