برای آرامش بچه خوبه ولی تا خیلی وابستش نشده آدم ازش بگیره بهتره،من ولی هر کاری کردم بچم پستونکی نشد میخواستم بعد اینکه دندون در اورد ازش بگیرم دیگه کلا کنسل شد
گلی ست از گلهای بهشت
پستونک میدادم میفتاد از دهنش پا میشد گریه مکرد همش دیگه ندادم عصبی شده بود
والا دخترمن بعضی وقتا تو شیرخوردن زیاده روی میکنع اونوقت استفاده میکنم
بنظرم بچه هایی که پرخوری دارن
عالیه براشون
دکتر پسرم گفت خیلی پستونک براش خوبه
اما هر کاری کردم تا حالا نگرفته
من پستونك واسش گرفتم ولي بدم مياد عادت كنه سريع ازش ميگيرمش 😢
فقط موقع تعويض پوشك واسش ميزارم
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.