مامانا خوردن پستونک گاهی برای چی بچه خوبه؟

۴ پاسخ

من دخترم رفلاکس داره و بشدت ولع مکیدن داره دادم بهش خیلی خیلی کمک کرد چون همش شیر میخواست و زیر سینه بود

بهش بده ، واسه وقت واکسن هاش عصای دستته، دیدم که میگم

دل درد و فلاکس

آرامشش

سوال های مرتبط

مامان مادرفسقلی مامان مادرفسقلی ۴ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی