۵ پاسخ

پیش کی سزارین شدی عزیزم

به سلامتی باشه انشالله براماهم دعا کن💙💙💙💙

عزیزم استرس نداشته باش لحظه ی شیرینیه خرابش نکن من استرس داشتم بعدپشیمون شدم

از استرسه
حتمااسترس داری عزیزم

به پرستاران بگو ولی بنظرم چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط