از رفلاکسم‌ میشه بچه یبوست بگیره ؟؟

۲ پاسخ

من نبات و تو آبجوش حل میکنم دوسه سی‌سی میدم شکمش کار میکنه اگ شیر خودتو میدی گرمیجات ملین بخور

نه چه ربطی داره
بهش بایو لاکت بده هر دوازده ساعت پنج قطره
بایو لاکت اگر یبوست باشه راحت می‌کنه اگر اسهال باشه رفع می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی