۱۴ پاسخ

کولیکید

کولیکش خوب شده

شربت گریپ میکسچرم خوب واسه بچه من نفخ داشت

من مام‌رول میرابل میزدم واسه نفخ بچم عالی بود ... دور نافش میزنی ماساژ میدی خیلی خوبه

گرمیچر خارجی

من پسرم کولیک خیلی شدید داره بهش گرمیچر خارجی، پدی لاکت و شربت سگانوز میدم هم باعث میشه خیلی باد خارج کنه هم خوابش بهترشده هم مدفوع می‌کنه پسرمن شده بود ۱هفته مدفوع نمیکرد

من بچم با کولیک ایز بهتر میشد

فقط گرمیچر خارجی تا میدم نفخش خارج میشه حتی سر دلش راحت میشه

کولیف

من همه چی دادم اخر کولیک ایز خوبش کرد

خودت همه رو باید امتحان کنی ببینی کدوم روی بچت جوابه

کامی کالم میدم خوبه

گرمیچر قطره کولیک پدیا بست

اینفاکول عالیه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی