۷ پاسخ

من کولیف بست میدم خوبه

کولیکز

کولیک ایز میدم اروم میشه یکم میخابه

هرجی فک کنی دادم بهش فایده نداره ازصبح تاشب جیغ بنفش میزنه

من امروز بار اوله پدی لاکت دادم
فعلا که خوبه، شب باید ببینم چطور میشه

اگه خیلی حساس نیستی یکم زیره دم کن بده بهش سریع خوب میشه
من خودم خیلی مقاومت دارم توی دادن این چیزا به پسرم ولی یکی دوبار ک بقیه بهش دادن اب رو اتیش بودش

آب رو آتیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی