۱۳ پاسخ

خب حتما گرسنه میخوابه و کامل سیر نشده
حتما قبل خواب سیرش کن با دمپخت و گوشت و اینا ک قوت داره

دکتر گه خورد گفت، بچه سه ساله خب ضعفش میزنه تو خودت الان نصفه شب بیداربشی گشنت باشه نمیری یه چیزی پیدا کنی بخوری این طفل معصومم خب گشنش میشه خوراکی میخوا بعدشم بچه ها تو این سن یا غذا کامل میخورن یا قبل ده شام میخورن و گشنشون میشه نصفه شب

عزیزموحی بد دکتره و باید ترک کنه منم دخترم برا شیر این بهانه هارو می‌گرفت حدود ۲ ماه طول کشید از جیره غذاییش یا شیر و ... هر شب مقداری کم کن اگر چند بار بلند میشه هر دو سه روز یه بارشو کلا کم کنید تا تایمش منظم تر بشه بعد این کم کردنه تا جایی باشه کهدیگه بتونی روز بعد مثلا بگی نیستند یکباره قطع کنی اینجوری روحیه بچه داغون میشه

یا روی پفک اینا فلفل سیاه اینا میریختم یکم یا یدونه سوسک مصنوعی میخریدم مینداختم توش میگفتم ببین از توش چی در مییاد

زودتر خاموشی بزنید شامشو کامل بدید. مسواک بزنه .‌فضا تاریک باشه خوابش میبره

عزیزم گرسنش میشه حتما
سعی کن قبل از خواب سیرش کنی و چیزی که دوست داره هم براش اماده کنی نصف شب که کار به گریه نرسه و اذیتت کنه، اگرم برای دندوناش نگرانی بعدش موظف کن خودتو دهنشو بشوره مثل شبا قبل از خواب

عزیزم خوراکی سالم و خونگی بده بهش اگه میخوره آجیل اگه نه کیک خودت بپز بهش بده اون جیگر شبا گشنه میشه خدایی نکرده لاغر میشه گشنه بمونه

حواسشو پرت کن بعد بهش تنقلات سالم بده مثل پفیلا آلوچه خشک البالو خشک آجیل

یا یبارم بازم خوراکی بخرین از قبل توش کرانچی فلفی یکم بریزین یا فلفل بعد چسب حرارتی بزنید چون باز کردید مشخص نشه بابا بدی از سر کار اومدنی با اون خوراکیا بیاد بعد ادامه قصه وقتی باز کنید بوی فلفل بپیچه

باید به مدت گریه رو تحمل کنی و هیچی بهش خوراکی ندی حتی توی روز. تا وقتی فراموشش بشه

شاید گرسنه باشه واقعا و بهونه نمیگیره

معمولا خوراکی دارید تو خونه.

من جات بودم یبارم کرانچی فلفلی میخریدم

سوال های مرتبط