۶ پاسخ

من مامانم ۲۰ روز اومدم کمکم من کلا دراز کش بودم ۶۰ درصد هماتوم داشتم بعدشم خودم کارای سبک میکردم و همسرم کمک می‌کرد مثل جارو برقی اینا.... ولی شیاف زدم روزی ۲ تا اونم خیلی کمکم کرد در کل هفتت بر بالاتر اوک میشه

نمی‌خوام بترسونمت ولی جدی بگیر استراحت بچه بغل نکن بشین بگو بیا بغلم من با شیاف و استراحت متاسفانه ...البته من خونریزی داشتم

من ان تی که رفتم گف دارم تا انومالی برطرف شد

من شبی یه شیاف وروزی دوتا آمپول استفاده کردم یه هفته کلا خوابیدم حمام نرفتم توالت فرنگی استفاده کردم زود خوب شد

شیاف خیلی مهمه. مال من هنوز خوب نشده و اینکه استراحت خیلیییی موثره

من ک دو هفتس درگیرم.
دو بار در روز شیاف استفاده میکنم و استراحتم
ولی هنوز برطرف نشده🥹🥹

سوال های مرتبط