۱ پاسخ

من سرلاک گندم میدم مقویهشما اول از فرنی آرد برنج شروع کن میزان حساسیتش کمتره یا با پوره هویج یا پوره سیب زمینی ، ابپز کن با اب جوشیده ملایم بزن

سوال های مرتبط