خانوما چ پمادی بخرم برا جلو گیری ازسوختگی نوزاد؟؟؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

کالاندولا از قدیم جزو بهترین ها بوده

زینک اکسیاید۲۵درصد

کالاندولا

ببین همه کرم ها ترکیب زینک و کالاندولا هستش.بایکم مرطوب کننده که بهتر باشه.ماما بیبی ایرانیه ولی خیلی خوبه.

من طبق تحقیقاتم سبامد گرفتم هرکی هم استفاده کرده تعریفش رو کرده

سودو کرم فقط برای وقتی هست بچه سوخته و نمیشه روزانه استفاده کرد چون ضرر داره . من یه چیکو برای استفاده روزانه گرفتم.

آردن.

من سودو کرم گرفتم

سودوکرم ایرلندی

کالاندولا

کالاندولا .کرم سوختگی وی کر . سودوکرم

منک کالاندولاگرفتم...اکثرا ازش راضی ان

آردن حاوی روغن کبد ماهی دعا به جونم میکنی قیمتشم ۲۰۰ تومن ولی اب روی اتیش

من برای بچه اولم سبامد داشتم و بی بی اسکین از جفتشم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری