سلام خوبین ؟شیافت پروژسترون از کی تا کی ادامه دادین؟

۵ پاسخ

عزیزم باردار شدییییییییی خیلی برات خوشحالم

از هفته پنجم روزی دوتا تا ۳۶هفته ادامه دادم

من از هفته پنج دارم میزارم بعد سرکلاژم شد روزی دوتا الان میزارم احتمالا تا آخر بارداری

فعلا که دارم از هفته نهم هر ۱۲ ساعت میذارم
دکتر هم گفته تا آخر بارداری ممکنه بشه شبی یکی
در کل خوبه هم طول سرویکس رو بالا میبره هم جای بچه رو سفت میکنه

سلام از هفته ۸تا ۱۲

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش هفته سیزدهم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری